mai 19, 2011

Pînă unde crezi că am ajuns cu obsesia faţă de propria imagine?


https://youtu.be/SsSALaDJuN4

Are românul o vorbă,una ca o mie:*nu-i frumos ce-i frumos,e frumos ce-ţi place!*

https://youtu.be/xsOSt3hNRY0


Cum s-a schimbat imaginea femeii de-a lungul anilor


A fost o vreme in care idealul feminin era reprezentat de formele voluptoase


Astazi insa lucrurile sunt destul de confuze: revistele de frumusete proslavesc modele din ce in ce mai slabe, in timp ce lumea medicala trage semnale de alarma asupra pericolului la care se supun femeile care se infometeaza de dragul modei. 
De-a lungul timpului, standardele de frumusete au conturat si reconturat trupul femeii de atatea ori, incat este imposibil sa nu te fascineze aceasta evolutie. Mignone sau inalte, durdulii sau chiar grase, slabe, cu sanii mici sau mari, cu buze groase sau subtiri, in fiecare epoca femeile s-au reinventat.

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/SsSALaDJuN4" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Aspectul feminin de-a lungul anilor

În perioada renascentista, femeile erau bine facute, grasute chiar. In perioada victoriana, formele pline au fost inlocuite de cele de tip clepsidra. Femeile obtineau acele mijlocele subtiri cu ajutorul corsetelor stranse cu furie.


In anii ’50, standardele reclamau din nou formele pline, rotunde, pentru ca in anii ’60 sa revina moda trupului zvelt, acel Twiggy look (denumit dupa numele modelului britanic, cea mai proeminenta figura a modei de la acea vreme). O data cu lansarea ei, Twiggy (foto) a impus idealul feminin lipsit complet de grasime si a dat nastere dezbaterilor pe tema aspectului feminin: ce este la moda este in mod obligatoriu si frumos?
Atunci a aparut ideea fixa ca o femeie, pentru a fi frumoasa, trebuie sa fie inalta (cel putin 162 cm, mergand pana la 170 la acea vreme, respectiv peste 175 cm in prezent), sa aiba picioare lungi,sa fie tonica si mai presus de toate sa nu aiba nci un gram de grasime. Iata imaginea ideala care a rezistat, cu mici modificari, pana in zilele noastre.
picioare lungi,
Standardele frumusetii in societatile dezvoltate infatiseaza astazi un trup suplu, bine lucrat, cu piele ferma si musculatura definita, obtinut cu truda in salile de sport si cu ajutorul dietelor sau al chirurgiei plastice. Un astfel de corp nu poate fi obtinut fara multa disciplina si auto-control.


Efectele industriei cosmetice asupra noastră



Astazi, femeile sunt asa de obsedate de trupurile lor, incat nici o particica nu a scapat atentiei industriei de frumusete: incepand cu machiajul, dietele, operatiile estetice si terminand cu sportul, totul are drept scop imbunatatirea aspectului fizic si aducerea acestuia in conformitate cu standardele impuse. 


Traim intr-o epoca narcisista, intr-o cultura vizuala, in care aspectul conteaza mai mult decat oricand, mai mult decat orice.


Ni se arata continuu ca demersurile noastre de infrumusetare nu sunt complete, reclamele infatiseaza femei cu trupuri perfecte, din ce in ce mai imposibile, care sa ne aminteasca in permanenta ca ritualul frumusetii nu s-a terminat. 


Mai avem de lucrat, mai avem pana ajungem la numarul ideal de kg, iar cand am ajuns, culoarea parului nu este in regula, apoi buzele nu sunt suficient de groase, picioarele nu sunt suficient de lungi si de subtiri, apoi mai e celulita...
Concluzia:nu te lăsa manipulată,rămîi cine eşti!
Sursa:CE SE INTAMPLA DOCTORE?

 https://youtu.be/MlKFhG95pKM

Pînă unde crezi că am ajuns cu obsesia faţă de propria imagine?



Miss Jimena Navarrete Mexic,
Miss Univers 2010




Obsesia sânilor

România e sub semnul sânilor. Sunt decisivi. Din exterior, părem proptiţi în treaba asta. Suntem ţara topless.Tabloidele la noi, mai mult ca oriunde, se bazează pe gagici dezbrăcate. Par tocmiţi în treaba asta. Trebuie să avem sâni. Eu spun că e la nivel de fixaţie, nu de business. sexul vinde, dar nu tâmp. Vinde într-o logică. Nu într-o fixaţie. O mare parte din cumpărătorii tabloidelor sunt dudui şi cucoane. Extrem de dezgustate de concurenţa pe care gagicile de pe prima pagină sau de pe a 5-a le-o fac. Dacă stabilim că sunt adresate bărbaţilor, stabilim că ăştia gesticulează onanist în viaţă. Îi jignim. Nicio problemă. Dar acest segment de public trebuie să fie mai mult decât onanist. Trebuie să fie într-o formă avansată de retard, pentru că sânii dezvoltaţi pe pagini întregi de ziar, bă, sunt aceiaşi de ieri şi de săptămâna trecută. Mai mult decât atât, sunt reviste de specialitate care se ocupă de această nişă: bărbaţii onanişti şi retardaţi în formă avansată. Deci logic pare contraproductiv. Cu toate astea, obsesia există.
Radu Buzăianu

Daca studiem istoria, observam ca obsesia barbatului pentru sani pare sa fie mai degraba un fenomen modern. Nu mai devreme decat in secolul care tocmai a trecut, Sigmund Freud a vorbit oarecum despre asta descriind complexul lui Oedip; el s-a referit la ideea ca fiul care suge de la pieptul mamei, pastreaza ideea suptului care pare sa fie explicatia faptului ca barbatii sunt atrasi de pieptul femeilor.

In istorie, pe timpul grecilor si al romanilor de exemplu, sculpturile sanilor feminini si nudurile erau considerate opere de arta. Nudul nu soca si nu era considerat socant, cum se intampla acum. In Egipt femeile foloseau licori si cosmetice pentru a-si intari sanii.. De fapt cele mai multe culturi acordau o importanta mai mare trasaturilor chipului decat sanilor.
SexDex

"Ce epocă îngrozitoare,aceea în care idioţii îi conduc pe orbi."
*William Shakespeare*

"Dacă se înlătură dragostea şi bunătatea, toată bucuria vieţii dispare."
*Cicero* 

Nu există nebunie mai mare decît cea a sistemului actual.În faţa dezolantei lumi reale,sistemul trebuie să cucerească în totalitate conştiinţa "sclavilor".Există imagini pretutindeni,pentru orice şi oricine.Ele poartă mesajul ideologic al societăţii moderne şi servesc ca intrument de unificare şi de propagandă.Pe măsură ce omul este deposedat de lumea şi de viaţa sa,aceste imagini se înmulţesc.Copiii sînt prima ţintă a acestor imagini(căci libertatea trebuie sufocată încă din leagăn).Trebuie să fie prostiţi să li se înăbuşe orice formă de reflexie şi de critică.Toate acestea se fac,desigur,cu complicitatea deconcertantă a propriilor părinţi,care au cedat în faţa acestor"aparate de comunicare"moderne.Ei înşişi cumpără produse prin care îşi înrobesc copiii.Ei abdică din rolul de educatori ai propriilor copii,livrîndu-i în bloc sistemului de abrutizare şi mediocritate.
Există imagini pentru toate vîrstele şi toate clasele sociale.Aceste imagini sînt confundate de cele mai multe ori cu cultura sau/şi chiar cu arta.
Piaţa face apel la cele mai josnice instincte pentru a vinde orice produs/marfă.
Femeia este de două ori sclavă în societatea de consum,este cea care plăteşte cel mai scump preţ...este redusă la condiţia de simplu obiect de consum.
Imaginea revoltei a fost deasemenea deposedată de potenţialul ei subversiv.
În zilele noastre imaginea este cea mai simplă şi eficace formă de comunicare.Cu ajutorul ei se construiesc modele,se abrutizează şi se mint masele,şi li se crează frustrări.Ideolodia de piaţă se difuzează în mod repetitiv prin intermediul imaginilor.Obiectivul ei e mereu acelaşi:SĂ VÎNDĂ!Modele de viaţă sau de produse,comportamente sau mărfuri,nu are importanţă ce,iportant este SĂ VÎNDĂ!
Ne pierdem timpul privind la nişte imbecili care ne fac să rîdem,să cîntăm,să visăm sau să plîngem.
Sursa:De La Servitude Moderne


"A fi tu însuţi într-o lume care caută în mod constant să te facă altcineva, este cea mai mare realizare."
*Ralph Waldo Emerson* 


https://youtu.be/SWCZFvpJFyw
You are so beautiful to me
You are so beautiful to me
Can't you see?
You're everything I hope for
You're everything I need
You are so beautiful to me


Nu-ţi face griji,eşti minunată!

Killer Sharks (Malagueña Salerosa) AMAZING






Myspace Clocks, Video Clocks at WishAFriend.com